放牛郎的樂源

My Little Corner of the World

Tuesday, July 10, 2007

遺臭萬年

香港的獨立音樂真係每天都給人不同驚喜。前天才剛聽了My Little Airport的新曲《讓我搭一班會爆炸的飛機》,被裡面那強勁的節奏和Bassline感動得說不出話來。但二十四小時都還未過就聽到了PixelToy的《Love Will Tear Us Apart》,心情馬上跌至谷底。本來都對PixelToy心存好感,認為他們的電音是香港受到嚴重污染的音樂中的一道新鮮空氣,但經過此役,相信他們肯定可以晉身香港獨立音樂的史冊,永遠地受人唾罵。

改編音樂本來沒有什麼問題,改得好與壞都只是遊戲一場,但在玩之前是否應該加上少許尊重呢?

6 Comments:

  • At Friday, July 13, 2007 6:46:00 p.m., Anonymous Anonymous said…

    haha, 終於有機會聽到.

    可能已俾人插到爛, 所以出奇地我並冇太大反感....


    算吧啦, 正如當日你叫我唔好太執著(達明一派變質)....


    ps. 一路聽就一路諗起崔健, haha

     
  • At Saturday, July 14, 2007 10:44:00 p.m., Anonymous Anonymous said…

    Henry Cho,why Cuijian?

     
  • At Saturday, July 14, 2007 11:39:00 p.m., Anonymous Anonymous said…

    haha, 佢令我諗起一無所有後面o個段哨吶.....



    老實講吖... pixeltoy 呢隻 love will tear us apart 並非十惡不赦, 佢唯一唔著o既地方, 咪污染左我地大家對原版o既集體回憶o羅. 如果撇開呢樣唔講, 我又覺得隻歌個曲調配中樂又幾work wor....

    都係o個句啦, 如果你對首歌有感情o既, 你梗係唔想佢俾人攪到面目全非o既.... 好似山次AMK tribute, 浪漫是您的本性變成咁, 我不知幾心翳, 重要係松爺本人自己操刀, oh my.......

     
  • At Wednesday, July 18, 2007 9:41:00 a.m., Blogger Unknown said…

    hello, where can i hear that version? :)

     
  • At Wednesday, July 18, 2007 5:40:00 p.m., Blogger 快樂牛郎 said…

    Henry,好耐冇傾計。

    其實同回唔回憶冇咩關係,只係選錯歌既問題。點揀都唔應該揀呢首咁有強烈Ian Curtis色彩既歌。

    Ian,你如果留下email我可以send首歌俾你。

     
  • At Monday, July 23, 2007 12:17:00 a.m., Anonymous Anonymous said…

    咁我都明o既, 如果佢將家駒o既情人番玩成咁, 我諗好多家駒迷都唔肯過佢

     

Post a Comment

<< Home