放牛郎的樂源

My Little Corner of the World

Friday, March 24, 2006

The Walkmen Again



今天剛買了The Walkmen於六月進行的演出門票,剛好又聽到他們最新的單曲「Louisiana」。結他彈奏還是非常的The Walkmen,一聽就能認出來,不過調調似乎越來越像那些唱作人音樂。最特別是,音樂中段加入了喇叭的聲音,在我記憶之中這還是他們的第一次嘗試,效果不算太壞。他們的新專輯「A Hundred Miles Off」將於五月二十三號正式發行,還要等漫長的兩個月呀。

Listen: The Walkmen - Louisiana

2 Comments:

  • At Sunday, March 26, 2006 9:30:00 a.m., Blogger 細孖匡 said…

    The Walkmen...我都係o係大約03年左右先識佢地,對佢地認識唔太多…而且都比較難搵黎聽,你所講ge加上喇吧,令我都有D興趣…!希望到時有機會聽吧~

    唔知點解,The Walkmen比我ge感覺同hope Of The States幾似,哈哈

     
  • At Sunday, March 26, 2006 11:00:00 a.m., Blogger 快樂牛郎 said…

    Hope of the States, 唔喜歡佢地主音把聲。不過佢地同The Walkmen相似嗎? 我聽唔出, 不過當初Hope of the States出道時係同其他英倫樂隊作比較。

     

Post a Comment

<< Home